INSIDER

Program

Pogoji sodelovanja in Obvestilo o zasebnosti

V nadaljevanju so navedene vse informacije o pogojih sodelovanja in obdelavi vaših osebnih podatkov v okviru programa zvestobe strank INSIDER ("Program kartice zvestobe").

Prijava in področje uporabe

JC New Retail AG, Innere Güterstraße 2, CH-6300 Zug, telefon: +49 211 - 95 43 94 51, e-pošta: [email protected] (v nadaljevanju "JC New Retail" ali "Upravljavec programa"), izvaja Program kartice zvestobe z naslednjim programskim partnerjem (v nadaljevanju "Programski partner"):

  • Peek & Cloppenburg d.o.o., Dunajska cesta 159, 1000 Ljubljana ("P&C")

 

PRIJAVA V PROGRAM KARTICE ZVESTOBE

V Program kartice zvestobe se lahko prijavite prek spleta (s kodo QR) na naslednjem spletnem mestu: www.peek-cloppenburg.si/myaccount/registration ali v eni od trgovskih hiš P&C, in sicer v trgovskih hišah Peek & Cloppenburg, katerih podatki o lokaciji so navedeni na spletni strani www.peek-cloppenburg.com/sl/hise ("Trgovske hiše P&C"):

 

Če se v Program kartice zvestobe prijavite prek spleta, to storite tako, da oddate vlogo za spletno prijavo (s klikom na gumb "Prijavite se takoj").

Pred oddajo preverite, ali so vaši podatki pravilni, in jih v primeru vnesenih napak popravite. Vaša udeležba v Programu kartice zvestobe postane pravno zavezujoča, če vam jo potrdimo po elektronski pošti na elektronski naslov, ki ste ga navedli. Shranili bomo besedilo pogodbe, ki vam ga na zahtevo lahko posredujemo. Po uspešni prijavi vam bo samodejno izdana digitalna kartica zvestobe.

Ob spletni prijavi se na ustreznem spletnem mestu samodejno ustvari spletni račun, na katerem je shranjena tudi vaša digitalna kartica zvestobe. V spletnem računu lahko zahtevate tudi plastično kartico zvestobe.

 

Če se v Program kartice zvestobe prijavite z vlogo na papirju, lahko izpolnjeno in podpisano prijavnico oddate v Trgovski hiši P&C. Vaša udeležba postane pravno zavezujoča po oddaji s prvo uporabo papirnate kartice zvestobe, ki ste jo prejeli skupaj s prijavnico na papirju. V papirni vlogi lahko zahtevate tudi plastično kartico zvestobe.

Po želji lahko ustvarite spletni račun na naslednjem spletnem mestu: www.peek-cloppenburg.si/myaccount/registration. Podatke o kartici zvestobe lahko shranite v svoj spletni račun, tako da so tam vedno na voljo kot vaša digitalna kartica zvestobe.

 

Vse stranke bodo po uspešni prijavi prejele potrditveno e-poštno sporočilo z dodatnimi informacijami (spletna in papirna vloga).

 

OSEBNI POGOJI ZA UPRAVIČENOST

Do sodelovanja v Programu kartice zvestobe so upravičene osebe, ki pred prijavo dosegajo starost 18 let, so prebivalci Evropske unije ali Švice, ne delujejo v komercialne namene in se brez omejitev strinjajo s temi Pogoji sodelovanja.

 

Obvestilo za prebivalce Nemčije

Upoštevajte, da v Nemčiji obstajata dve neodvisni družbi Peek & Cloppenburg s sedežem v Düsseldorfu in Hamburgu. Podjetje P&C, Programski partner s sedežem v Ljubljani, pripada skupini podjetij Peek & Cloppenburg KG s sedežem v Düsseldorfu, katerih rezidenčne lokacije so na voljo na spletni strani www.peek-cloppenburg.de/de/stores.

 

Kontaktni podatki službe za pomoč strankam

Za vsa vprašanja v zvezi s Programom kartice zvestobe ali vašo kartico zvestobe se lahko obrnete na našo službo za pomoč strankam na naslovu: [email protected].

 

Izguba in zloraba kartice

Fizična kartica zvestobe ostane v lasti Upravljavca programa, pravico do uporabe izdane digitalne kartice zvestobe pa vam lahko Upravljavec programa kadar koli odvzame. Kartica zvestobe, ki vam je bila izdana, je neprenosljiva in jo lahko uporabljate samo vi. V primeru izgube ali domnevne zlorabe kartice zvestobe o tem nemudoma obvestite službo za pomoč strankam.

 

Uporaba

Kartico zvestobe lahko pri sodelujočem Programskem partnerju uporabite na naslednji način:

Kartico zvestobe lahko uporabljate v vseh Trgovskih hišah P&C Programskega partnerja.

Za vsa vprašanja o uporabi kartice zvestobe se obrnite na službo za pomoč strankam.

 

Status in letni promet

STATUSNA STOPNJA

V okviru Programa kartice zvestobe vam lahko Upravljavec programa dodeli statusno stopnjo. Prejem statusne stopnje se običajno meri glede na vaše nakupe in promet pri Programskem partnerju.

Program kartice zvestobe vključuje statusne stopnje INSIDER ORANGE, INSIDER SILVER in INSIDER GOLD.

 

INSIDER ORANGE

Kot udeleženec Programa kartice zvestobe boste praviloma prejeli statusno stopnjo INSIDER ORANGE.

 

INSIDER SILVER

Če ste v zadnjih 365 zaporednih koledarskih dneh ("Obračunsko obdobje") pri Programskem partnerju v povezavi s svojo kartico zvestobe opravili nakupe v skupni vrednosti vsaj EUR 400, vendar manj kot EUR 750 (vključno z DDV), boste trideset (30) koledarskih dni po doseženem pragu prejeli statusno stopnjo INSIDER SILVER.

 

INSIDER GOLD

Če ste v Obračunskem obdobju pri Programskem partnerju v povezavi s svojo kartico zvestobe opravili nakupe v skupni vrednosti vsaj EUR 750 (z DDV), boste trideset (30) koledarskih dni po doseženem pragu prejeli statusno stopnjo INSIDER GOLD.

 

NAKUPI, KI ŠTEJEJO ZA DOSEGANJE STATUSNIH STOPENJ INSIDER

Za doseganje statusnih stopenj štejejo nakupi pri Programskem partnerju v povezavi z vašo kartico zvestobe, ki se nanašajo na trajni nakup ali nakup brez vračila vseh izdelkov, ki jih Programski partner ponuja potrošnikom, razen darilnih bonov, vrečk in vreč za oblačila.

 

DOLOČITEV STATUSNE STOPNJE

Vsakemu udeležencu Programa kartice zvestobe je v danem trenutku dodeljena samo ena statusna stopnja. Najvišja statusna stopnja, ki vam jo dodeli Upravljavec programa v skladu s temi Pogoji sodelovanja, je vaša dodeljena statusna stopnja. Vrstni red statusnih stopenj po naraščajočem vrstnem redu je INSIDER Orange, INSIDER Silver in INSIDER Gold.

 

TRAJANJE STATUSNE STOPNJE

Statusna stopnja INSIDER ORANGE je strankam zagotovljena vedno, statusni stopnji INSIDER SILVER in INSIDER GOLD pa se lahko odobrita za najmanj dvanajst (12) mesecev ("Obdobje statusne stopnje").

 

NAPREDOVANJE NA INSIDER GOLD

Če kot udeleženec z že dodeljeno statusno stopnjo INSIDER SILVER v Obračunskem obdobju pred iztekom Obdobja statusne stopnje dosežete prag za statusno stopnjo INSIDER GOLD, boste trideset (30) dni po doseženem pragu za novo Obdobje statusne stopnje (najmanj 12 mesecev) prejeli statusno stopnjo INSIDER GOLD.

 

NAZADOVANJE NA INSIDER ORANGE

Če kot udeleženec v Obračunskem obdobju ne dosežete praga za nobeno od statusnih stopenj, prejmete statusno stopnjo INSIDER Orange. Enako velja za primer, ko se vaše Obdobje statusne stopnje izteče in v Obračunskem obdobju niste dosegli nobenega praga.

 

MEHKO NAZADOVANJE NA INSIDER SILVER

Če pa ste udeleženec s statusno stopnjo INSIDER GOLD, boste po koncu Obdobja statusne stopnje prejeli statusno stopnjo INSIDER SILVER za še eno Obdobje statusne stopnje, tudi če v Obračunskem obdobju niste dosegli nobenega praga.

 

INFORMACIJE O STATUSNI STOPNJI

Za informacije o trenutni statusni stopnji lahko kadar koli zaprosite našo službo za pomoč strankam. Svojo trenutno statusno stopnjo lahko preverite tudi na spletnem mestu www.peek-cloppenburg.si/insider, če imate tam odprt račun in ste vanj shranili svojo kartico zvestobe.

 

Sistem točkovanja

NAKUPI, KI PRINAŠAJO INSIDER TOČKE

Za trajni nakup ali nakup brez vračila izdelkov, ki vam jih Programski partner ponuja v Trgovskih hišah P&C za potrošnike, lahko kot udeleženec pridobite INSIDER točke v povezavi s svojo kartico zvestobe. To izključuje vaše nakupe darilnih bonov, darilne embalaže, vrečk in vreč za oblačila.

 

ZBIRANJE INSIDER TOČK

Pogoj za zbiranje točk INSIDER je, da ob nakupu izdelkov pred začetkom plačilnega postopka zagotovite, da se podatki na vaši kartici zvestobe, ki so potrebni za zbiranje točk INSIDER, lahko upoštevajo v postopku plačila.

 

ZBIRANJE INSIDER TOČK V TRGOVSKI HIŠI

V trgovski hiši morate kot udeleženec, odvisno od vrste plačilnega postopka, blagajniku predložiti kartico zvestobe, da jo upošteva v plačilnem postopku, oziroma v primeru plačila na samopostrežni blagajni morate med plačilnim postopkom kartico zvestobe najprej skenirati pri sistemu blagajne.

 

Zbiranje INSIDER točk

INSIDER TOČKE ZA NAKUPE

Za vsak evro, ki ga plačate pri našem Programskem partnerju za trajni nakup ali nakup brez vračila izdelkov, ki izpolnjujejo pogoje za Program kartice zvestobe v povezavi z vašo kartico zvestobe, ob predložitvi kartice zvestobe zberete eno (1) INSIDER točko.

Če imate statusno stopnjo INSIDER GOLD, za vsak cel evro prejmete dve (2) INSIDER točki.

 

PRIPIS INSIDER TOČK

Zbrane INSIDER točke se običajno pripišejo na račun vaše kartice zvestobe po dveh (2) koledarskih dneh za upravičene nakupe pri Programskem partnerju.

 

ODBITEK INSIDER TOČK

Če vrnete ali zamenjate izdelek, ki ste ga kupili in za katerega so bile INSIDER točke že pripisane na račun vaše kartice zvestobe, vam bo vrnjena kupnina ali njeni deli, za vsak evro na statusni stopnji INSIDER ORANGE in INSIDER SILVER bo odšteta ena (1) INSIDER točka, za vsak evro na statusni stopnji INSIDER GOLD pa bosta z računa vaše kartice zvestobe odšteti dve (2) INSIDER točki.

 

Bonus / unovčenje INSIDER točk

UNOVČENJE S STRANI STRANKE

Če imate na računu vaše kartice zvestobe pripisanih vsaj dvesto (200) INSIDER točk, lahko kadar koli prek naše službe za pomoč strankam pretvorite pripisane INSIDER točke ali njihov del v bonus.

 

SAMODEJNO UNOVČENJE

Če kot INSIDER ne unovčite vseh zbranih INSIDER točk, se preostale točke samodejno pretvorijo v bonus vsaj enkrat v koledarskem letu, če je na računu vaše kartice zvestobe vsaj 200 INSIDER točk.

 

Naslednje velja tako za unovčenje s strani stranke kot tudi za samodejno unovčenje: Za vsakih petdeset (50) INSIDER točk prejmete bonus v višini petdeset (50) centov. Ta bonus se bo samodejno upošteval kot popust pri naslednjem nakupu v Trgovski hiši P&C Programskega partnerja. Samodejni popust vam bo lahko odobren, če ste pred začetkom postopka plačila zagotovili, da se lahko pri plačilu upoštevajo potrebni podatki za vašo kartico zvestobe.

Izplačilo INSIDER točk oziroma pretvorjenega bonusa v denarju ni mogoče.

 

Zbrane točke

Trenutno stanje INSIDER točk je izpisano na računu, vsakič ko nakupujete v Trgovski hiši P&C Programskega partnerja. Informacijo o svojih trenutnih točkah lahko kadar koli zahtevate tudi po telefonu pri naši službi za pomoč strankam. Poleg tega si lahko svoje trenutne točke ogledate tudi na spletnem mestu www.peek-cloppenburg.si/insider, če imate tam uporabniški račun in ste vanj shranili svojo kartico zvestobe.

 

Ugodnosti

S posamezno statusno stopnjo so povezane različne (spremenljive) ugodnosti.

Ugodnosti lahko koristite le ob predložitvi kartice zvestobe ali če imate račun na spletnem mestu www.peek-cloppenburg.si/insider in ste v račun shranili svojo kartico zvestobe.

 

Reševanje sporov

Komisija EU ponuja možnost reševanja sporov na spletni platformi, ki jo upravlja. Ta spletna platforma, ki jo najdete na zunanji povezavi https://ec.europa.eu/consumers/odr/, služi kot kontaktna točka za izvensodno reševanje sporov v zvezi s pogodbenimi obveznostmi, ki izhajajo iz pogodb o spletnih storitvah. Upravljavec programa ni dolžan sodelovati v kateremkoli postopku reševanja sporov pred potrošniškim arbitražnim organom in v njem ne sodeluje.

Spore, ki bi izhajali iz tega pogodbenega razmerja, bosta stranki reševali sporazumno. V primeru, da sporazumna rešitev spora ni mogoča, je za reševanje sporov pristojno ustrezno krajevno in stvarno pristojno sodišče v Republiki Sloveniji.

 

Spremembe

Upravljavec programa si pridržuje pravico, da kadar koli spremeni te Pogoje sodelovanja z učinkom za naprej, če bo potrebna prilagoditev. Prilagoditev je potrebna, če želi Upravljavec programa razširiti ugodnosti Programa kartice zvestobe, če so v pravilih pomanjkljivosti ali če spremembe pravne situacije ali sodne prakse zahtevajo spremembo. O morebitnih spremembah ali dopolnitvah Pogojev sodelovanja ne boste obveščeni le po elektronski pošti. Šteje se, da so odobrene, če jim v dveh (2) mesecih po prejemu obvestila ne ugovarjate v pisni obliki. V obvestilu o spremembah ali dopolnitvah Pogojev sodelovanja vas Upravljavec programa obvesti o vaši pravici do ugovora. V primeru ugovora lahko Upravljavec programa redno odpove vaše sodelovanje (glejte poglavje "Trajanje in prenehanje" spodaj).

O vseh bistvenih spremembah ali ukinitvi ugodnosti boste obveščeni po elektronski pošti najpozneje štiri (4) tedne pred spremembo ali ukinitvijo.

 

Trajanje in prenehanje

Pogodbeno razmerje za sodelovanje v Programu kartice zvestobe traja nedoločen čas.

Svoje sodelovanje v Programu kartice zvestobe lahko kadar koli odpoveste brez odpovednega roka po elektronski pošti ali obvestite Upravljavca programa z uporabo ustreznega gumba na spletu. Po prejemu odpovedi bo račun vaše kartice zvestobe nemudoma izbrisan, ob upoštevanju zakonskih obveznosti hrambe in nadaljnjega zakonitega interesa Upravljavca programa ali Programskega partnerja za njegovo hrambo, status, ki ste ga dosegli, pa bo prenehal veljati.

Upravljavec programa si pridržuje pravico, da redno odpove vaše sodelovanje v Programu kartice zvestobe po elektronski pošti z odpovednim rokom štirih (4) tednov. V primeru odpovedi s strani Upravljavca programa vaš status preneha veljati ob izteku odpovednega roka.

Pravica obeh strank, da iz upravičenega razloga odpovesta pogodbeno razmerje, ostane nespremenjena.

 

Odstop

Poduk o odstopu

Kot potrošnik imate pravico, da odstopite od pogodbe:

 

Pravica do odstopa od pogodbe

V štirinajstih dneh imate pravico odstopiti od te pogodbe brez navedbe razlogov.

Rok za odstop od pogodbe je štirinajst dni od datuma sklenitve pogodbe.

Za uveljavljanje pravice do odstopa nas morate obvestiti (JC New Retail AG, Innere Güterstrasse 2, CH - 6300 Zug, tel: (+49 211 - 95 43 94 51, e-pošta: [email protected]) o svoji odločitvi za odstop od te pogodbe z nedvoumno izjavo (npr. s pismom, poslanim po pošti, ali elektronskim sporočilom). Uporabite lahko priloženi vzorec obrazca za odstop od pogodbe, vendar to ni obvezno.

Za upoštevanje odstopnega roka je dovolj, da obvestilo o uveljavljanju pravice do odstopa od pogodbe pošljete pred iztekom odstopnega roka.

 

Učinki odstopa od pogodbe

Če odstopite od pogodbe, vam brez nepotrebnega odlašanja in najpozneje v štirinajstih dneh od dneva, ko smo prejeli obvestilo o vašem odstopu od pogodbe, povrnemo vsa prejeta plačila, vključno s stroški dostave (razen dodatnih stroškov zaradi izbire vrste dostave, ki ni cenovno najugodnejša standardna oblika dostave, ki smo jo ponudili). Tako povračilo bomo izvedli z enakim plačilnim sredstvom, kakor je bilo uporabljeno pri izvedbi prvotne transakcije, razen če je izrecno dogovorjeno drugače; v nobenem primeru pa zaradi tega  povračila potrošnik ne nosi nikakršnih stroškov.

- Konec poduka o odstopu -

 

V skladu z zakonskimi predpisi Upravljavec programa obvesti o vzorčnem obrazcu za odstop od pogodbe na naslednji način:

 

Vzorec obrazca za odstop

(Če želite odstopiti od pogodbe, izpolnite ta obrazec in ga vrnite.)

- Za: JC New Retail AG, Innere Güterstrasse 2, CH - 6300 Zug, Telefon: +49 211 - 95 43 94 51, e-pošta: [email protected]:

- Odpovedujem/odpovedujemo (*) pogodbo, ki sem jo sklenil/-a (*) za naslednjo storitev: Sodelovanje v Programu kartice zvestobe

- Naročeno (*)/prejeto (*)

- Ime potrošnika(-ov)

- Naslov potrošnika(-ov)

- Podpis potrošnika(-ov) (samo v primeru komunikacije na papirju)

- Datum

(*) Ustrezno izbrišite.

 

Obvestilo o varovanju zasebnosti

S predmetnim obvestilom vas obveščamo o dejavnostih obdelave podatkov, ki jih izvajamo v okviru vašega sodelovanja v Programu kartice zvestobe.

 

Informacije o upravljavcu podatkov

V skladu s čl. 26 Splošne uredbe o varstvu podatkov sta družbi JC New Retail AG, Innere Güterstraße 2, CH-6300 Zug in Peek & Cloppenburg d.o.o., Dunajska cesta 159, 1000 Ljubljana skupaj odgovorni za obdelavo osebnih podatkov (v nadaljevanju skupaj "mi" ali "nas"). V ta namen sta sklenili pogodbo v skladu s čl. 26 Splošne uredbe o varstvu osebnih podatkov. Na vašo zahtevo vam bomo z veseljem posredovali bistveno vsebino te pogodbe. Družbo JC New Retail AG v EU predstavlja podjetje Fashion ID GmbH & Co. KG, Berliner Allee 2, D-40212 Düsseldorf.

 

Opis uporabe podatkov

Obdelava vaših podatkov v zvezi z vašim sodelovanjem v Programu kartice zvestobe

Vaše osnovne podatke obdelujemo za upravljanje in izvajanje Programa kartice zvestobe ter za komunikacijo v okviru tega programa. Ti podatki so potrebni za sodelovanje v Programu kartice zvestobe in so označeni z zvezdico (*), ki označuje obvezno polje v obrazcu za pridobitev kartice stranke (naziv, ime, naslov in e-poštni naslov). Brez posredovanja teh podatkov ne morete sodelovati. Poleg tega nam lahko ob prijavi ali med sodelovanjem prostovoljno posredujete datum rojstva in telefonsko številko. V Programu kartice zvestobe lahko sodelujete tudi brez posredovanja teh dodatnih podatkov, vendar morda ne boste mogli izkoristiti vseh ugodnosti, kot so promocije, oglaševane prek določenega komunikacijskega kanala.

V okviru sodelovanja v Programu kartice zvestobe obdelujemo tudi podatke o transakcijah, tj. podatke o (i) vaših nakupih pri Programskem partnerju (nakupovalna košarica, predmet nakupa in prodajni podatki, način plačila, številka stranke, datum in kraj nakupa, morebitni uveljavljeni popusti in kuponi); (ii) nakupu in uveljavljanju kuponov ter (iii) vašem sodelovanju v Programu kartice zvestobe, kot so ugodnosti, ki se dodeljujejo v okviru popustov in promocij pri Programskih partnerjih. Vaše osnovne podatke in podatke o transakcijah obdelujemo za izpolnjevanje pogodbe in predpogodbenih ukrepov, kot so obdelava vaše zahteve, zbiranje in unovčevanje točk INSIDER ter preverjanje, za določanje ravni vašega statusa, dodeljevanje ugodnosti in za namen obdelave vaše zahteve. Pravna podlaga za takšno obdelavo je čl. 6(1)(b) Splošne uredbe o varstvu osebnih podatkov. Kadar sodelujete na naših dogodkih ali drugih promocijah, obdelujemo vaše osnovne podatke in podatke o transakcijah za izvedbo in organizacijo teh dogodkov in promocij (člen 6(1)(b) Splošne uredbe o varstvu osebnih podatkov).

Pravna podlaga za obdelavo vaših prostovoljno posredovanih osnovnih podatkov (datum rojstva in telefonska številka) je naš legitimni interes, da vam lahko zagotovimo prilagojeno storitev (člen 6(1)(f) Splošne uredbe o varstvu osebnih podatkov).

Če ste privolili v prejemanje našega osebno prilagojenega novičnika, bomo vaš e-poštni naslov uporabili za pošiljanje osebno prilagojenega novičnika. V ta namen poleg vaših osnovnih podatkov in podatkov o transakcijah za analizo vašega nakupovalnega vedenja pri Programskem partnerju obdelujemo tudi vaše podatke o interakciji, da vam po elektronski pošti pošiljamo oglaševanje ponudb za naše izdelke, promocije, kot so nagradne igre ali dogodki, ugodnosti, kot so akcije s popusti, navdihi in vabila k anketam o zadovoljstvu strank po elektronski pošti, ki so prilagojene vašim osebnim interesom. Podatki o interakciji so podatki o vaši interakciji s prejetimi novičniki: V okviru pošiljanja novičnikov so naši novičniki opremljeni s psevdonimom. Poleg tega obdelujemo vrsto vaše naprave in v vsak novičnik namestimo piksel za sledenje, prek katerega lahko spremljamo, koliko ljudi je že odprlo vsebino našega novičnika. Prav tako beležimo, kdaj ste brali naše novičnike, na katere povezave ste kliknili, in sklepamo o vaših osebnih interesih. V ta namen te podatke o interakciji povežemo tudi z vašimi osnovnimi podatki in podatki o transakcijah. S tako pridobljenimi podatki ustvarimo profil uporabnika, da bi lahko novičnik prilagodili vašim individualnim interesom. Pravna podlaga za zgornjo obdelavo je vaša privolitev v skladu s čl. 6(1)(a) Splošne uredbe o varstvu osebnih podatkov.

Po prijavi boste na elektronski naslov, ki ste ga navedli, prejeli elektronsko sporočilo, v katerem boste morali potrditi, da ste lastnik navedenega elektronskega naslova in da želite prejemati osebno prilagojen novičnik (tako imenovana dvojna potrditev). Prijave na novičnike in potrditve se beležijo, da bi lahko dokazali postopek prijave v skladu z zakonskimi zahtevami. To vključuje shranjevanje časa prijave in potrditve ter vašega uporabljenega IP naslova. Pravna podlaga je čl. 6(1)(f) Splošne uredbe o varstvu osebnih podatkov. Naš legitimni interes je dokumentiranje potrditve z vašega navedenega e-poštnega naslova, da želite na ta e-poštni naslov prejemati novičnik.

Če niste ugovarjali in vaš e-poštni naslov uporabljamo za pošiljanje oglasov za naše podobno blago ali storitve, je pravna podlaga naš legitimni interes, da vas obveščamo o takem blagu ali storitvah (člen 6(1)(f) Splošne uredbe o varstvu osebnih podatkov v povezavi s členom 7(3) Zakona o nelojalni konkurenci (UWG)).

Poleg tega obdelujemo vaše osnovne podatke in podatke o transakcijah ter - v primeru privolitve v pošiljanje novičnika - vaše podatke o interakciji, da vam lahko na podlagi vašega nakupovalnega vedenja pošiljamo poštne (ne e-poštne) oglase, prilagojene vašim osebnim interesom. Pravna podlaga za obdelavo je naš legitimni interes (člen 6(1)(f) Splošne uredbe o varstvu osebnih podatkov), da vas obveščamo o aktualnih ponudbah, dogodkih in nagradnih igrah Programskega partnerja in Upravljavca programa.

Poleg tega vaše osnovne podatke in podatke o transakcijah obdelujemo zlasti za naslednje namene in za zaščito naših naslednjih legitimnih interesov (člen 6(1)(f) Splošne uredbe o varstvu osebnih podatkov): Za uveljavljanje pravnih zahtevkov in obrambo v primeru sporov (poslovni interesi za pravno zaščito in uveljavljanje pravic), za analizo podatkov - vključno z oblikovanjem skupin strank in segmentacijo s samodejnim profiliranjem - in pripravo statističnih podatkov za izboljšanje izdelkov in storitev (poslovni interesi za razvoj Programa kartice zvestobe), za preverjanje pristnosti in preprečevanje goljufij (poslovni interesi za zaščito pred materialno in nematerialno škodo), za namene IT varnosti (poslovni interesi za varnost svojih sistemov) in za zagotavljanje, da so vaši podatki posodobljeni, kolikor je to mogoče (poslovni interes za točnost podatkov udeležencev Programa kartice zvestobe).

Prilagoditev naših ponudb za vas, na primer v obliki osebno prilagojene storitve ali ponudbe storitev, prilagojenih vašim individualnim interesom, bo temeljila na oblikovanju in segmentaciji skupin strank. V ta namen oblikujemo skupine strank ali segmente iz vseh podatkov o transakcijah, ki so nam na voljo, brez osebne reference in brez povezave s ponudbo, ki jo je treba prilagoditi (profiliranje). Na podlagi zabeleženega nakupovalnega vedenja, na primer v obliki izdelkov, ki ste jih kupili, ali časa vaših nakupov, vas naš sistem uvrsti v skupine ali segmente strank, ki jih oblikujemo.

Te skupine in segmente strank oblikujemo, da bi našo ponudbo bolje prilagodili vašim nakupovalnim interesom in vam pripravili bolj osebno prilagojeno ponudbo. Nobenih drugih avtomatiziranih individualnih odločitev v smislu čl. 22 Splošne uredbe o varstvu osebnih podatkov ne izvajamo.

 

Obdobje hrambe

Vaše podatke obdelujemo, dokler je to potrebno za izpolnjevanje naših pogodbenih in zakonskih obveznosti ali dokler ne prekličete svoje privolitve. Opozoriti je treba, da sodelovanje v Programu kartice zvestobe in s tem povezana hramba vaših podatkov na splošno potekata za nedoločen čas do prekinitve ali ukinitve programa. Če namen, za katerega so bili vaši podatki zbrani, preneha, bodo podatki izbrisani, razen če je njihova hramba potrebna za izpolnjevanje zakonskih in davčnih obdobij hrambe. Pravna podlaga za obdelavo v slednjem primeru je člen. 6(1)(c) Splošne uredbe o varstvu osebnih podatkov.

 

Prejemniki in tretje države

Podatki bodo posredovani tretjim osebam, ki niso Programski partner ali Upravljavec programa, le z vašo predhodno privolitvijo ali kot del obdelave podatkov v skladu s členom  28 Splošne uredbe o varstvu osebnih podatkov, ponudnikom storitev (obdelovalcem) na podlagi navodil in njihove skrbne izbire, na primer podatkovnim centrom, tiskarnam, pismonošam ali ponudnikom IT storitev. V okviru obdelave podatkov lahko pride do prenosa podatkov prejemnikom v države izven Evropske unije ali Evropskega gospodarskega prostora (tretje države). V teh primerih smo v odsotnosti sklepa EU o ustreznosti zagotovili ustrezne zaščitne ukrepe v skladu z zakonskimi zahtevami, da zagotovimo varstvo osebnih podatkov. V primeru neobstoja sklepa o ustreznosti, sklepamo sporazume na podlagi standardnih določil o varstvu podatkov, ki jih je odobrila Evropska Komisija, za prenos podatkov v tretje države Komisije ali uporabimo drug mehanizme, na katerega se opiramo v naših odnosih z obdelovalci.  Podrobnosti so na voljo na zahtevo prek naše službe za pomoč strankam.

Poleg tega smo v določenih primerih zakonsko obvezani, da osebne podatke damo na voljo pristojnim organom (člen 6(1)(c) Splošne uredbe o varstvu osebnih podatkov).

 

Umik privolitve

Svojo privolitev lahko kadar koli v celoti ali za posamezne namene obdelave prekličete z učinkom za naprej, tako da o tem pisno obvestite Upravljavca programa ali Programskega partnerja (na naslov Predstavnik JC New Retail v Uniji : Fashion ID GmbH & Co. KG, Berliner Allee 2, D-40212 Düsseldorf, ali elektronsko (po elektronski pošti na naslov [email protected] ali v zvezi s privolitvami za prejemanje novičnika s klikom na povezavo za odjavo v zadevnih novičnikih. To ne vpliva na zakonitost že opravljene obdelave. Četudi prekličete svojo privolitev za prejemanje novičnikov, lahko še vedno sodelujete v Programu kartice zvestobe. Vendar upoštevajte, da lahko posamezne ugodnosti prejmete ali unovčite le po pošti ali elektronski pošti.

 

Ugovor zoper obdelavo

Ugovarjate lahko obdelavi, ki temelji na našem legitimnem interesu v skladu s čl. 6(1)(f) Splošne uredbe o varstvu osebnih podatkov zaradi razlogov, ki izhajajo iz vašega individualnega položaja. Če se vaši osebni podatki obdelujejo za namene neposrednega trženja, imate pravico kadar koli ugovarjati obdelavi vaših osebnih podatkov za namene takega trženja. V primeru nasprotovanja prejemanju oglasov za neposredno trženje lahko še vedno sodelujete v Programu kartice zvestobe.

 

Vaše druge pravice kot posameznika, na katerega se nanašajo osebni podatki

V skladu z zakonskimi določbami imate pravico do preklica vsake dane privolitve in ugovora vsaki zadevni dejavnosti obdelave (člen 21 Splošne uredbe o varstvu osebnih podatkov), pravice do obveščenosti (člen 15 Splošne uredbe o varstvu osebnih podatkov), pravice popravka (člen 16 Splošne uredbe o varstvu osebnih podatkov), pravice izbrisa (člen 17 Splošne uredbe o varstvu osebnih podatkov) in pravice do omejitve obdelave (člen 18 Splošne uredbe o varstvu osebnih podatkov) vaših osebnih podatkov ter do pravice do prenosljivosti podatkov (člen 20 Splošne uredbe o varstvu osebnih podatkov). Prav tako imate pravico, da pri pristojnem nadzornem organu za varstvo podatkov vložite pritožbo v zvezi z obdelavo vaših osebnih podatkov (člen 77 Splošne uredbe o varstvu osebnih podatkov).

 

Kontaktna oseba za zasebnost

Za uveljavljanje svojih pravic in morebitna vprašanja v zvezi z varstvom osebnih podatkov se obrnite na Upravljavca programa na naslovu [email protected] ali na predstavnika družbe JC New Retail v Uniji prek našega posebnega kontaktnega kanala za zgoraj omenjene zadeve:

Fashion ID GmbH & Co.
(v roke: pooblaščeni osebi za varstvo podatkov F-ID)
Berliner Allee 2
D-40212 Düsseldorf

 

Obveznost zagotavljanja podatkov

Na splošno nam svojih osebnih podatkov niste dolžni posredovati. Vendar pa brez posredovanja vaših podatkov sodelovanje v Programu kartice zvestobe ni mogoče ali je mogoče le v omejenem obsegu (npr. brez osebno prilagojenih predlogov izdelkov).