INSIDER PUC FAQ woman

FAQ

Pogosta vprašanja v INSIDER

Kakšno je moje trenutno stanje točk?

O vašem stanju točk vas bomo obvestili na računu in v vašem uporabniškem računu (www.peek-cloppenburg.si/sI/myaccount/login). Če imate dodatna vprašanja o svojem bonusu in stanju točk, se obrnite na našo Službo za pomoč strankam ([email protected]).


Kako dobim nadomestno kartico, če prvotno kartico izgubim ali poškodujem?

Če kartico izgubite, lahko novo kartico zahtevate v svojem računu pod »Zahtevaj fizično kartico INSIDER«. V katerem koli centru P&C lahko izpolnite tudi obrazec za izgubo kartice. Vaša stara kartica INSIDER bo tako preklicana.


Ali lahko na kartici INSIDER naknadno zabeležim nakupe?

Seveda lahko svoje nakupe v svoj uporabniški račun zabeležite tudi pozneje, če ste za čas nakupa že zaprosili za kartico INSIDER. Na blagajni v šestih tednih po nakupu predložite račun skupaj s svojo kartico INSIDER. Nakup bo takoj knjižen na vaš račun INSIDER. Obrnete se lahko tudi na našo Službo za pomoč strankam ([email protected]).


Kako pridobim mobilno kartico INSIDER?

Do digitalne kartice INSIDER lahko dostopate na pametnem telefonu prek svojega računa INSIDER in jo preprosto pokažete na blagajni, ko nakupujete.


Kako lahko prekličem svojo kartico INSIDER?

Preklic kartice ugodnosti je treba opraviti pisno v obliki pisma ali e-pošte, saj za izbris vaših podatkov iz pravnih razlogov potrebujemo vaš podpis. Pošljite nam kratko sporočilo, v katerem navedite svoj naslov in številko kartice ugodnosti, na naslednji naslov: [email protected]. Opozarjamo, da vsi zahtevki za bonus nepreklicno prenehajo veljati, ko so vaši podatki izbrisani.


Kako dobim svojo osebno kartico INSIDER?

Kartico INSIDER lahko prevzamete v eni od naših trgovin ali zaprosite zanjo na naslovu www.peek-cloppenburg.si/sI/myaccount/registration.


Imam vprašanja, pripombe ali predloge. Na koga se lahko obrnem?

Veselimo se vaših povratnih informacij! Obrnite se na našo Službo za pomoč strankam ([email protected]).


Kje lahko uporabim kartico INSIDER?

S svojo kartico INSIDER točke zbirate vsakič, ko nakupujete v trgovinah Peek & Cloppenburg. Ob vsakem nakupu preprosto pokažite svojo kartico na blagajni.


Kdaj prejmem svojo osebno kartico INSIDER?

Osebno digitalno kartico INSIDER boste prejeli takoj po prijavi. Če želite, pa lahko nekaj tednov po oddaji vloge po pošti prejmete tudi fizično kartico.


Kako lahko posodobim svoje osebne podatke?

Veselimo se, da bomo ostali v stiku z vami! Obrnite se na našo službo za pomoč strankam ([email protected]) ali izpolnite obrazec za spremembo v eni od naših trgovin.


Kako postanem član stopnje INSIDER GOLD?

Če vaš letni promet znaša vsaj 1000 evrov, boste postali ekskluzivni član stopnje INSIDER GOLD in uživali dodatne ugodnosti. O novi stopnji članstva vas bomo obvestili.


Kako lahko zbiram točke?

Kot član programa INSIDER boste za vsak porabljen evro prejelieno točko, ki se bo knjižila na vaš račun INSIDER. Kot član stopnje INSIDER GOLD pa za vsak porabljen evro prejmete celo 2 točki. Knjiženje se opravi samodejno, ko na blagajni predložite kartico INSIDER. Točke INSIDER, ki ste jih pridobili z nakupom, so sprva prikazane ločeno. Po dveh delovnih dneh pa se te točke dodajo vašemu končnemu stanju točk.


Kaj se zgodi z mojimi točkami, če kupljeno blago zamenjam?

V primeru zamenjave kupljenega blaga proti vračilu kupnine se za vsak evro vrednosti nakupa z vašega računa INSIDER odšteje po ena točka ali pa po dve točki, če ste član stopnje INSIDER GOLD.


Moje ime se je spremenilo. Ali bom prejel novo kartico INSIDER?

Z veseljem bomo zabeležili vaše spremenjene podatke. V dveh do šestih tednih vam bomo brezplačno poslali novo kartico ugodnosti s spremenjenim imenom. Spremembo imena lahko pošljete po elektronski pošti na naslov [email protected].


Od katere starosti lahko zaprosim za kartico INSIDER?

Če želite vstopiti v svet INSIDER, morate biti stari vsaj 18 let.


Za katere nakupe lahko zbiram točke?

S svojo kartico INSIDER zbirate točke ob vsakem nakupu v trgovinah Peek & Cloppenburg. Izključen je nakup bonov, plastičnih/papirnatih nosilnih vrečk, vrečk za obleke, zavijanja daril in unovčenja bonov za WC.


Ali obstaja partnerska, druga ali družinska kartica?

Ne, naša kartica INSIDER je vezana na eno osebo.


Kako se lahko prijavim v svet INSIDER?

Veselimo se, da vas bomo lahko pozdravili v našem svetu INSIDER! Preprosto odčitajte eno od kod QR in se registrirajte ob naslednjem obisku trgovine Peek & Cloppenburg.


Ali lahko kartico, ki je priložena prijavnici za program INSIDER, uporabljam neposredno?

Da, začasno kartico INSIDER lahko uporabljate neposredno, dokler ne prejmete osebne kartice. Vaši tedanji nakupi so že priznani v vašem računu INSIDER.